fredag 15 maj 2009

Sliten...

Ja, det kan man nog kalla mig både igår och idag. Igår var vi på utflykt med jobbet och efter det är man alltid lite muck, men igår var det totalt tror jag. Somnade som en stock när jag lagt mig i badet och vaknade alldeles för sent. Det var bara att gå direkt från badet till sängen… =0) Men det var en mycket trevlig utflykt, förutom den envisa blåsten.
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att jobba, förbereda folkrace och handla. Känns inte som om jag hiner så mycket mer heller förrän på söndag. Morgondagen kommer att gå åt till folkracetävlingen, men sen känns det som om jag kan känna mig lite lugnare igen. Då är det dags att koncentrera sig enbart på flytten. Det ska faktiskt bli skönt att få ha klarat av alla dessa måsten som man har under maj månad och sen bara gå in för att fixa med lägenheten.
Nej, dags att försöka sova lite inför imorgon. Kan kanske bli svårt för nån av grannarna har fest, men det löser sig säkert ändå. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar