fredag 1 maj 2009

Produktiv dag

Jaha, då var dagen nästan slut då. Har inte haft nån bra dag, har mest varit inne och slappat. Det behövdes iofs, veckan har varit dryg. Jag hatar den här j---a pollensäsongen. Jag har ätit medicinen i mindre än en vecka och jag är redan helt körd av den. BLÄ!
Men förrådet är iofs rensat och klart, det tog ett par timmar. Bilen är fullpackad inför besöket på tippen imorgon och jag är rätt slut. Har tippat i mig en halvliter läsk, men inget verkar göra det bättre. Men kvällen blir iaf inomhus, ska se på Så ska det låta och Singing Bee och sen blir det natti natti. Tänkte ge mig iväg tidigt imorgon för att hinna med allt jag ska (tippen, titta på offroad, tvätta, posta och hämta paket, handla, besöka kompisar, grundmåla 3 möbler). Få se om jag hinner allt eller om det blir nåt som får bli söndagsprojekt istället. Ha en skön kväll! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar