fredag 29 maj 2009

Jaha

Så var det sista helgen i maj då. Helt otroligt vad tiden går fort ju. Det var ju nyss januari. Idag började jag jobba tidigt och var faktiskt rätt pigg när jag vaknade, trots att jag inte la mig så jättetidigt igår. Pigg är jag inte nu då… Har varit en mycket aktiv dag, fått en hel del gjort. Har sorterat in sakerna i städskåpet, flyttat om lite i förrådet, handlat linsvätska, kollat om det fanns nån post i gamla lägenheten och hunnit ha det skönt i solen en stund. Dessutom var jag och hämtade och har nu monterat klart mina nya köksmöbler! Tack för bärhjälpen A!
Imorgon ska jag bara ta de lugnt och försöka varva ner efter flytten och allt plock. Ska gå en sväng på marknaden och ta en stavgångsvända med A också. Det sägs att det ska kunna bli riktigt varmt i helgen och det håller vi väl tummarna för, eller hur?! I så fall ska jag ta fram min solsäng och lägga mig på gräsmattan och njuta. Det ser jag fram emot! Ha nu en riktigt skön helg! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar