söndag 3 maj 2009

Lite slödag

Har visserligen varit igång sen ganska tidigt idag, men lite softare än igår är det. Gick upp vid halv nio och käkade frukost. Kollade lite på tv, men började ta hand om min tvätt istället. Det var en hel del. Sen kom A vid 11 och hämtade mig för en stavgångsvända runt näset. Riktigt skönt var det trots att det inte var lika varmt som igår. Och vi tog vändan på strax över 50 minuter, rätt bra för att vara säsongspremiär. Sen var det skönt med en dusch vill jag lova!
Fortsatte med tvättandet, riktigt blött blev det. Mest pga att det blivit stopp i avloppet till en maskin… 2cm vatten över hela golvet… Fick ringa jouren så de kom och fixade det. Så nu funkar det igen som tur är.
Resten av dagen blir förhoppningsvis lika lugn, även om jag ska ut på en skön promenad till idag. Men annars ska jag nog försöka ta det så lugnt som möjligt, det kommer ju en hel jobbvecka nu igen. Funderar på att ta ut semester så att jag slipper jobba mer än 4 dagar varje vecka, det skulle kännas skönt just nu, men jag får väl stå ut fram till semestern. Ha en skön dag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar