torsdag 28 maj 2009

Trötter...

…idag igen. Orkar knappt med att vara vaken längre. Ska iofs inte vara det så länge till heller. Har haft en ganska dryg dag tycker jag. Mulleavslutning på förmiddagen i spöregn, och jag menar verkligen spöregn! Vi var blöta rakt igenom kläderna när vi varit ute i tio minuter… BLÄ! Men vi tog oss igenom det med. Det var skönt att komma tillbaka till förskolan och ta av alla blöta kläder och få i sig lite varm mat. Sen gick eftermiddagen i en rasande fart. Var hem en sväng och tog en paus innan det var dags att åka till buschen på personalmöte. Vi hade gemensam avslutning på terminen ute på en hembygdsgård och som tur var hade regnet slutat vräka ner och solen kom fram på en klarblå himmel. Det var riktigt skönt att sitta ute i solen och fika och knäcka tankenötter. Men nu är jag som sagt himla trött. Ska ha en lugn helg nu och bara ta igen mig efter den senaste veckans bestyr. Lite saker ska jag väl hitta på, men inte alltför mycket. Hoppas att det blir en helg med mycket fint väder, det är ju marknad på g också.
Ha det bra nu! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar