söndag 10 maj 2009

Födelsedag

Ja, det har vi firat idag. Inte min alltså, utan brorsans. Var till mamma och pappa innan kalaset och käkade lunch också. Det vart en lite stressig förmiddag, trots att jag trodde att jag skulle hinna allt i god tid. Tidsoptimisten har varit i farten igen… Skulle mata jobbets kycklingar som jag lovat, men jag ville hinna med lite motion också, så jag och A tog en stavgångsvända på näset. Innan det hann jag egentligen bara käka lite frukost, men jag packade ett par lådor också… Hem och duschade efter motionen och sen blev det bråttom värre för att hinna med. Kycklingarna fick iaf mat och vatten och sen löste resten sig med en kollega.
Sen har vi haft en väldigt trevlig eftermiddag med stora delar av släkten med. Gott, hembakt fika och tårta fick vi, trevligt umgänge med kortspel och som avslutning lite mumsig mat från pizzerian. En helt ok dag alltså! Sen var det bara hemresa och lite mys med katten kvar av söndagen. Så nu blir det natti natti! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar