tisdag 11 augusti 2009

Ännu längre tisdag

Ja, nu känns det att man varit igång i några timmar. Har fått en hel del gjort idag iaf. Gick upp halv sju och gjorde mig i ordning och sen gick jag igenom min STORA flyttlåda från jobbet. Hela fyra papper tog jag ur den och lite skräp, men annars tog jag med mig allt det andra till nya jobbet. Jag sorterade in det på rätt ställen nu efter jobbet, så jag kom inte därifrån förrän strax efter kl. 18. Skönt att ha det gjort dock, nu är det bara lite extra kläder som ska med till jobbet och sen har jag nog allt som jag behöver där.
Kvällen har gått åt till telefonsamtal. Har ringt sex olika samtal plus att jag blev uppringd av en helt oväntad bekant. Kul! Men tid tog det. Har bara hunnit med det och att äta lite kvällsmat och förstås ge katten lite med. Så nu återstår bara sängen. Riktigt skönt ska det bli! Så kram och godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar