torsdag 27 augusti 2009

Torsdagen avklarad - bara en dag kvar nu

Ja, det blev en ganska lugn och avslappnad dag idag med. Fast jag hade en lång dag så kändes det helt ok. Hann hem och städa badrummet och handla lite innan det var dags för möte på klubben. Det gick bra, ganska snabbt avklarat var det också. Hemma redan vid åtta igen. Satte igång med att städa resten av lägenheten så det skulle vara klart inför imorgon. Kom på att jag skulle borsta katten innan jag dammsög och det visade sig vara en bra idé. Gissa om han lossade päls…. Jag tömde kardan ett antal gånger innan den så småningom inte blev helt full av bara tre tag i pälsen. Och han gillar verkligen kardan, den måste klia skönt i skinnet! Han bara står helt stilla och njuter. Det är en upplevelse efter att ha fått kämpa med honom i många år för att ens få ta i honom med borsten i handen.
Men nu ska jag ta och släcka ljusen, stänga av teven och datorn och sen gå och lägga mig så att jag är pigg imorgon. Man vill ju inte vara som en zombie när man ska ha besök… Men vi kommer nog att vara ungefär lika trötta båda två. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar