tisdag 4 augusti 2009

Tisdag

Ja tisdag och rubriktorka… Har inget vettigt att skriva om verkar det som. Har varit på jobbet 7.30-15.30 idag. Ett barn till kom det idag, så nu har jag träffat tolv stycken. Känns bra att få börja i lugn och ro och ta det lite pö om pö. Hann med att prata lite mer med personalen också, det kändes bra. Så imorgon blir det tidigt skift, halv sju igen. Skönt att sluta tidigt, men drygt att komma upp på morgonen. I alla fall så ska jag hämta min nylackade bil också. Det ska bli skönt att få tillbaka den, inte minst med tanke på att jag vill åka till Strängnäs på lördag och nu kan jag göra det också. Super!
Har som vanligt pratat lite med min snygging och sen har jag faktiskt hunnit med en sak till på eftermiddagen. Jag har lagt dit mitt nya balkonggolv! Det blev jättefint! Nu är det bara fem rutor som ska sågas till i rätt storlek, sen är det klart alltihopa. Så nu är den gröna äckliga mattan historia och jag har en snygg trätrall istället. Hoppas på bra väder under veckan så att jag kan inviga den.
Men nu är det dags att avsluta för idag. Måste lägga mig och sova så jag orkar med morgondagen. Även om det inte är långa dagar så är det intensivt nu när det är så mycket nytt. Ha en skön onsdag! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar