måndag 10 augusti 2009

Lååång måndag

Ja, det känns verkligen som om det har varit en hur lång dag som helst. Har jobbat 7.30-15.30 och det var himla trevligt att träffa de andra som kom tillbaka från sin semester idag. Nästan alla är på plats igen nu. Barnen är fortfarande få, men tillräckligt många för att komma igång och det blir liksom bara värre av att de inte setts på ett tag. Puh! Men det är bara att vara bestämd från början så ger det sig nog.
Annars har jag mest fixat med praktiska saker idag och försökt undvika åskan och regnet så gott det gick. Har handlat, hämtat tapetprover som jag beställt för att göra tavlor av, filat och målat naglarna, lagat mat och varit på samtal. Ingen kreativ dag direkt, men jag mår ändå rätt bra. Har ju förstås hunnit med ett litet samtal med J också. Och nu är det dags att lägga igen datorn och lägga mig. Ännu längre dag på jobbet väntar imorgon, 9-17.30. Men det är lugnt, jag får ju sovmorgon! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar