lördag 8 augusti 2009

Helgen kom fort

Jaha, då har första veckan på nya jobbet kommit och gått. Den gick fort, väldigt fort. Och vädret har ju varit kanon, man vill ju knappt vara inne eftersom solen lyser så skönt. Det är bara att ta vara på all värme nu, snart nog blir det vinter och kallt.
Iaf så ringde brorsan igår eftermiddag och han och sambon kom hit och vi tog en promenad ner på stan för att käka lite. Vi hamnade på Thairestaurangen i stan och valde buffén. Mums! Man äter så man nästan spricker ju. Men gott är det! Sen promenerade vi i sakta mak hemåt, förbi bluesen och bara njöt av att det är så ljumt och skönt på kvällen nu. Sen åkte de hemåt och jag gick in för att förbereda lite inför idag.
Pratade lite med J förstås, måste ju kolla upp hur nervös han var inför tävlingen… Åker till Strängnäs om en liten, liten stund för att kolla på det hela. Ska bli kul att ses även om det bara var en vecka sen sist. Sen lär det väl dröja innan det blir nåt mer, fast det är ju lite upp till honom också. Jag ska iaf njuta av sol och trevligt sällskap hela dagen. Få se hur slut jag är när jag kommer hem. Kanske skriver jag nåt om dagen, men annars kommer det en uppdatering imorgon. Ha en bra dag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar