lördag 8 augusti 2009

Antiklimax

Ja, det kallas väl så när det inte blir alls som man tänkt sig. Det tog alltså bara halva sträcka ett… Sen var dikeskörning och krökt/avslagen bärarm ett faktum. Så mycket rally blev det idag, men det var kul att träffas iaf. Jag var hemma redan vid fem, så jag är rätt pigg. Sitter och surfar runt på sidor med sångtexter. Fick för mig att jag skulle kolla texten till en låt som fastnat i huvudet och hittade en hel massa som jag kunde ta hem. Gillar ju svenska låttexter och den här satte sig direkt, men jag insåg inte att jag faktiskt hört den förut. Alltid inom mig heter den och jag har lyssnat på den i Cc´nLees version. Kanonbra faktiskt!
Så nu passar jag på att flytta över lite låtar till telefonen när jag ändå är igång med datorn. Lite nya personliga ringsignaler står på listan…
Men nu tror jag att jag ger upp för idag. Jag återkommer imorgon med mer! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar