söndag 9 augusti 2009

Pysselsöndag


Jaha, inte blev det godnatt som jag trodde. Satt och pysslade vid datorn till sent och sen ringde en kompis och bad mig skjutsa henne och sambon hem. Klart man gör det när man är vaken. Men sen var jag sömnig och kunde faktiskt lägga mig och somna nästan på en gång när jag kom hem.
Vaknade vid åtta imorse av katten som var hungrig som vanligt, men jag ignorerade honom och trugsov till kl. nio. Gick upp och satte igång med att laga lite kläder, käka frukost och messa lite… Hade tvättstuga, diskade, plockade undan en massa grejer och tittade på tv och virkade dessemellan.
Mamma och pappa kom vid fem - halv sex och fikade på väg hem från fjällen. Trevligt att inviga ”nya” balkongen med dem! Efter att de åkt satte jag igång med mitt projekt som borde varit klart för länge sen – min lampkjol. Nu är den iaf klar och den blev jättefin. Bilden ser du här bredvid!
Sen har jag förstås pratat lite mer med J idag, känns himla bra. Men nu är det verkligen dags för mig att gå och sova. Halv åtta börjar jag imorgon, så det blir att gå upp halv sex så jag hinner både duscha och cykla till jobbet! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar