måndag 31 augusti 2009

Måndag måndag måndag

Ja, det känns som om dagen har varit hur lång som helst. Började halv åtta i morse och en har det bara flutit på. Slutade halv fyra, åkte på massage och sen hämtade jag ut nya linser på stan. Träffade på en gammal bekant som det var evigheter sen jag träffade sist. Vi pratade en bra stund och sen var det dags att åka på personalmöte med FAS. Efter det kom jag på att jag inte hade nån frukost hemma, så det blev mataffären på hemvägen. Kom hem vid halv åtta och har nu landat i soffan för att ta det lite lugnt innan det är dags att ringa J och sen gå och sova. Imorgon är det iaf min tidiga dag och jag får komma hem och bara ta det lugnt och kanske möblera tillbaka lite. Har haft golvläggare här hemma idag och nu är mitt hallgolv alldeles nytt och fint! Enda nackdelen med det är att nu behöver jag nytt i kök och sovrum också, de ser hemska ut jämfört med hallen… Jag får se vad jag kan tjata mig till.
Men nu ger jag mig för idag, ska bara ringa lite och sen blir det krasch i sängen. Är ganska slut även om det är en helt annan känsla än på mitt gamla jobb. Positiv trötthet om man nu kan prata om det. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar