torsdag 20 augusti 2009

Två dagar

Ja, det får bli två dagar i en idag. Igår när jag väl kom hem från det jag skulle göra så var jag alldeles för trött för att blogga. Valde därför att lägga mig istället, så det var en av de positiva sakerna för igår. Annars brukar jag ha svårt för att komma i säng i tid. En annan positiv sak är att schemat för jobbet äntligen är klart och att jag är nöjd med det. Iaf så jobbade jag och var på möte igår. Pratade förstås i telefon också, men inte bara med J. Hade lite planering inför helgen att göra så jag pratade med ett par kompisar också. Det blev klart med vad vi ska köpa till det dop vi ska på under söndagen. Det är den tredje positiva saken, trots att jag inte var så inblandad i det.
Idag känns det också som att jag mest jobbat, men det stämmer väl inte riktigt. Jag hämtade ett paket med kläder efter jobbet och sen cyklade jag hem och provade. Faktiskt så var alla tre grejerna bra! POSITIVT! Sen hade jag lite tvätt att göra, så jag har sprungit tvättstugan emellanåt. Passade på att cykla till bibblan, äta, virka lite och plocka i ordning mellan byten i maskinerna, så nu har jag det mesta gjort inför helgen. Jag kommer ju inte att vara hemma så mycket då, så det är bra att ha lite gjort. Det är också en av dagens positiva saker, jag har hunnit med allt som jag bestämt att jag skulle göra! Jag har också läst klart och lämnat tillbaka en mycket bra bok om relationer – Hemligheten. Väldigt intressant läsning om man gillar sånt. Det känns som om den legat över mig ett tag nu och det är skönt att äntligen vara klar med den. Nu är det iaf dags att publicera och sen logga ut. Vi får se hur mycket det blir bloggat under helgen, jag kommer nog att ha ganska fullt upp ända till söndag kväll. Ha en bra fredag och helg! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar