torsdag 13 augusti 2009

Torsdag med oväntade inslag

Ja, alltså på jobbet var allt sig ju likt, men sen kom det oväntade. Jag skulle bara åka till affären och handla lite. Det blev en kaffemugg till jobbet, 2 filtar och lite vax till benen. Måste ju hålla dem släta och fina… Iaf så träffade jag på min massör, pratade lite och konstaterade att jag slapp ringa honom för att tala om att jag ev. kunde bli sen på måndag. Sen när jag kom ut så undrade han om jag inte skulle komma med och ta min massage på en gång. Jag hade ju inget särskilt för mig, så visst, det gjorde jag. Himla skönt att vara av med det problemet, nu blir min måndag mycket mindre stressig. Och ryggen känns hundra gånger bättre än tidigare också! Kalas!
Cyklade lugnt och försiktigt hem sen och tog en liten vilopaus i sängen med en katt på magen. Sen var jag redo för lite fix, men jag tog det lugnt och satte mig med lite jobbplanering sen. Kollade lite på tv sen och surfade lite. Pratade med J förstås, lite mer intressanta saker idag fast vi båda var himla trötta. Så nu är det verkligen dags att gå och lägga sig. Vi hörs imorgon! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar