söndag 30 augusti 2009

Mysig helg

Detaljerna håller jag för mig själv, men vi har haft en mysig helg tillsammans jag och J. Han kom i fredags kväll och vi käkade lite tillsammans och började titta på första delen av Sagan om ringen som gick på tv. La oss ganska sent, men vaknade ändå tidigt av en missnöjd kisse som inte fått sova i ”sin” säng på hela natten och dessutom var hungrig. Vi drog iväg mot Falun och folkrace i Dalaserien. Kollade på en omgång men sen frös vi in. Det blåste kallt och vi var ju klädda för shopping och inte uteliv. Vi åket till Kupolen och tog lite lunch, handlade en del och sen åkte vi vidare hemöver och handlade lite mer på vägen hem. Tacos blev det på kvällen, mums! Började titta på Sagan om de två tornen, men kom av oss. Sen tittade vi på ”Behind enemy lines” istället. Den var riktigt bra, trots att den inte är helt ny… Så vi la oss väl vid halv ett och vaknade sent för att vara vi, vid nio. Gick upp och tog frukost och sen satt vi och babblade vid köksbordet hela förmiddagen nästan. Vid ett åkte han hemåt och jag tog chansen att virka lite. Ska helst ha en sak färdigvirkad till fredag, få se om det lyckas. Åkte iväg till en kollega som hade hudvårdsparty. Handlade nästan inget, men fick lite fika och skvaller. Trevligt! Åkte hem och plockade lite i lägenheten, ska få nytt golv i hallen i veckan, så jag var tvungen att flytta ur grejerna därifrån. Ringde några samtal också, måste ju hålla folk och mig själv uppdaterade…
Nu ska jag höra av mig till J och kolla hur han har det efter sitt fixande ikväll. Förhoppningsvis längtar han lika mycket som jag… Mer än så får ni inte veta. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar