måndag 24 augusti 2009

Helgen får vänta

Jo, jag orkar inte skriva så mycket idag, så ni får vänta med att få veta mer om min helg. Idag har jag iaf jobbat, om än inte så lång dag. Efter jobbet handlade jag lite och sen hämtade jag mitt paket från Slöjddetaljer (mycket bra och fina grejer) och åkte ut till J & E för att dela upp grejer, virka lite och snacka lite skit. Hade blivit lovad kvällsmat också, så det var bland det sista vi gjorde, innan det var dags för lilla fröken att sova. Åkte hem och tänkte att jag bara skulle kolla lite på datorn och virka innan jag la mig, men så blev det inte riktigt. Har pratat i telefon en hel del (med J, mamma och en kollega) och nu ska jag bara blogga klart innan det är sängdags. Så imorgon får ni förhoppningsvis en liten redogörelse för helgens bravader, men nu blir det kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar