onsdag 2 september 2009

Två dagar

Ja, det blir två dagar som jag bloggar idag. Igår kom jag hem så sent att jag inte hann skriva något innan det var dags att lägga sig. Jag slutade tidigt, planerade en och en halv timme och sen cyklade jag hem. Åkte ner till gamla jobbet för att hämta mina ljus från PartyLite och blev kvar där en stund. Åkte hem en kortis och sen ner till grannbyn för lite hundpromenad och lite babbel. Det blev lite längre än jag tänkt mig, men eftersom jag började senare idag så gjorde det inget egentligen. Jag kom inte hem förrän vid kvart över elva… Ringde förstås en sväng till J också innan jag somnade… Inte konstigt att jag stängde av klockan imorse och vaknade en halvtimme senare med lätt tidsnöd… Ja, iaf kom jag i tid till jobbet. Jobbade till fem och sen var det dags för samtal. Jag hann hem en sväng först för att kolla lite vad jag behövde handla. Ska baka till fredagsfikat på jobbet imorgon. Så efter samtalet handlade jag och sen tog jag mig hem för att landa i soffan och surfa lite. Ska nog virka lite till Efterlyst nu och sen blir det lite telefonsamtal och så natti natti. Ska försöka ta mig i säng lite tidigare ikväll. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar