tisdag 29 september 2009

Fullbokad tisdag

Ja, det kan man verkligen säga. Jag gick upp imorse och grejade lite med mina badrumsgrejer. Sen jobbade jag från 7-14 och sen drog jag raka vägen till byhålan för att (förhoppningsvis) måla sista vändan på min kökssoffa och hylla. Det tog ett bra tag, men vid fem var jag klar och hann precis hem för att ställa in mina nymålade saker, min pall och min piedestal, ge katten lite mat och byta väska. Sen bar det av på rallymöte i Kopparberg och därifrån har jag nyss kommit. Så nu är det bara bloggandet och lite annat smått kvar att göra innan det är läggdags.
Imorgon får det bli en hemmakväll. Ska se om jag kan få en tvättid och sen lyfta tillbaka mitt golvskåp till badrummet och städa lite mer därinne. Målarna har varit duktiga på att lämna färgstänk på allt vitt porslin därinne, så det får bli en sväng med rakbladsskrapan. Tur man har den!
Kanske blir det en tur till tyg- och garnbutiken också. Jag måste köpa mig lite nytt tyg till min kökssoffa nu när den är nymålad ju. Kanske kan man fynda nåt garn med…
Men nu blir det kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar