torsdag 3 september 2009

Torsdagsbak

Ja efter en trött morgon idag har jag jobbat som vanligt. Kände mig betydligt piggare efter jobbet och tur var väl det eftersom jag skulle baka. Så nu har jag bakat brasiliansk banankaka till fredagsfikat på jobbet, riktigt gott luktar det! Och lite blir det över, så nu är det bara att komma över och fika!
Har varit på klubben och haft månadsmöte. Önskade egentligen inget hellre än att stanna hemma och slappa eller ännu hellre sova, men mötet var ju rallyrelaterat så jag kände att jag både ville och måste vara där. Men mötet blev inte så långt, så jag kom hem i rätt bra tid…
Har hunnit med att prata lite i telefon och skära och packa ner mina banankaksbitar sen jag kom hem, men annars hinner jag nog inte med så mycket mer idag. Återkommer imorgon med en ny uppdatering! Då är det min tidiga fredag! Skönt! Kram och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar