onsdag 23 september 2009

Onsdag

Och jag är trött som en gris. Har varit igång hela dagen känns det som – ingen rast och ingen ro. Jobbat som vanligt, varit på föreläsning om ungdomar och it-användning, haft mitt samtal, handlat mat och nu har jag landat i soffan äntligen.
Konstigt hur trött man kan bli av att börja och sluta senare än kl. halv åtta.oppas hoppas hoppas Känner att jag inte ens orkar ta tag i virkningen, fast jag gillar det mer än allt annat just nu. Sitter och funderar på hösten och vad den för med sig. Hatar verkligen hösten, jag blir bara totalt omotiverad till allt när det börjar bli kallare ute. Funderar på mitt förhållande, livet i allmänhet och helgen i synnerhet. Jag vet faktiskt inte ett dugg vart jag är på väg nu känns det som. På jobbet flyter allt på och det är så himla skönt.
Hemma börjar det bli ordning. Målaren är klar imorgon så då kan jag flytta tillbaka mina köksmöbler och städa köket. Ska bli så skönt. Kökssoffan ska målas så den ska inte ställas tillbaka innan den är klar. Badrummet kanske jag får vänta med ett tag. Ska be min husvärd att sätta upp det nya badrumsskåpet på fredag och sen efter det kan jag kanske fixa med badrummet på söndag. Lördagen går troligtvis åt till rally. Just nu har jag ingen lust med det, men jag måste nog göra något för att inte fastna i en massa konstiga tankar. Vi får se hur det blir med allt.
Men nu är det dags att säga natti natti, ska ta ur linserna och sen ta mig i säng. Kram och godnatt!

1 kommentar:

  1. Du behöver inte åka på rally, ta med dig soffan och kom hit =) Jag ska då iallafall MÅLA på lördag =) vill typ måla allt just nu... kram J

    SvaraRadera