måndag 28 september 2009

Måndag måndag, alltid lika kul...

Ja, det var skönt att få sova lite längre idag. Vaknade vid sju och gick upp ganska på en gång. Duschade i halvmörkret (ingen lampa i badrummet än) och käkade frukost. Fick besked om att skåp och lampa skulle komma upp efter halv tio. Kalas!
Åkte till jobbet och jobbade till kl. fem. Halv sex började nästa jobb, personalmöte. Åkte och handlade på hemvägen och sen har jag virkat lite, kollat tv en del och dessutom hunnit prata lite i telefon. Skruvat fast mina krokar i badrummet har jag också gjort. Måste bara tvätta av golvet nu, så det är fint imorgon bitti när jag ska igång tidigt. Sen blir det mer plock imorgon kväll för att få det hela klart. Vill gärna ha det gjort innan helgen, men vi får se hur det går. Har lite annat att göra imorgon också ju… Så nu är det dags att gå och fixa det sista innan jag ska lägga mig. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar