söndag 20 september 2009

Förkyld helg

Ja, gårdagen var inte ens något att blogga om så jag hoppade över det. Jag var dålig och vaknade sent, låg och läste länge och satt sen mest och virkade framför tv:n. Ingen bra dag, men jag fick lite virkat iaf.
Idag har jag mått mycket bättre och hunnit med mycket mer. Städade och diskade på förmiddagen inför eftermiddagens spa-party. Hann med att duscha och äta lite lunch med mamma innan konsulent H kom och strax efter det gästerna (8st). Vi hade också förberett en fruktsallad med glass till att bjuda på. Ett bra party blev det, intressant att få prova nåt nytt när man gått på ljuspartyna i många år. Vi badade fotbad och skrubbade både ben och händer. Provade på de krämer som finns också. Och nu återstår det roliga för min del. Eftersom jag var värdinna så har jag en summa pengar att handla för och nu ska jag välja ut de produkter jag vill handla. Kul!
Men nu är det dags att gå och lägga sig. Tänkte att jag skulle orka med att jobba imorgon, men vi får se hur det går. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar