söndag 6 september 2009

Blä blä blä

Ja, så kändes det mest hela dagen igår. Vaknade med ont i huvudet och inte blev det bättre fast jag plockade i mig tabletter på en gång. Sov ett par vändor och hann med tre tabletter innan det slutligen började ge med sig i tre-tiden. Tur var väl det eftersom jag skulle tvätta då.
Hann sen med att tvätta, diska, laga mat och virka lite innan jag skulle lägga mig. Passade på att bädda rent innan jag lade mig också. Så nu känner jag att jag var riktigt duktig trots mitt dåliga mående.
Prinsesstårtan som jag virkat på ett par veckor är klar och jag kan ta med den till jobbet imorgon och börja använda den på kalasen med barnen. Har sytt ihop och stoppat idag, men virkningen blev klar igår! Kollade på lite film på kvällen när värken i huvudet gett sig och då funkade det bra att virka samtidigt.
Nu ska jag försöka göra lite mat idag med, får nog bli hamburgare med bröd och sen kanske jag ska åka och kolla in en liten hundvalp. Beror väl på vad de håller på med däruppe i byn på berget. Vi kanske hörs senare idag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar