tisdag 8 september 2009

Mötesdag

Ja, jag började alltså jobba kl sju imorse och hann åka hem några timmar och sy lite och slappa. Inte hade jag nån lust att åka tillbaka till jobbet igen, men det är iaf föredömligt korta och effektiva möten vi har. Det var ju mitt första kvällsmöte med bara personalen på min förskola och det var rätt intressant att höra hur diskussionerna gick. Inte för att jag var tyst heller, men det är alltid kul att höra hur olika folk resonerar med varandra.
Det har varit en trött dag annars. Jag förstår inte hur jag ska kunna komma i säng i tid, men ikväll måste jag försöka så jag får sova igen lite tid. Börjar ju sent imorgon så jag behöver inte gå upp i ottan och kan ta igen lite sömn.
Men nu är det dags att ta tag i kvällens göromål; ta ur linser, borsta tänder osv och förstås ringa till J en sväng. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar