lördag 26 september 2009

Fredagsmys med målarpensel

Ja, om man nu väljer att kalla det för mys alltså… Vi har målat och målat i flera timmar. Så många att maten inte blev förrän kl. halv tio…. Men bra blir det bara det blir klart. Har en vända kvar på två saker och två vändor kvar på tre saker och sen så. Har ju jobbat idag också förstås. Inte så många barn på plats, men några iaf. Och jag slutade tidigt så det var en helt ok dag! Jag åkte hem och gjorde det inte så roliga jobbet med att betala räkningarna… Lönen var iaf in på kontot och vände…Men idag blir det inte mer än så här skrivet. Jag måste gå och lägga mig eftersom det är rallydags imorgon. Jag behöver visserligen inte gå upp kl. 5, men jag ska försöka åka kl. 9 och sen blir jag borta ända tills på söndag. Då blir det troligtvis lite mer målning och så virkning framför tv:n senare på kvällen. Jag vill gärna göra klart min projektväska i helgen, men vi får se om det blir så. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar