torsdag 10 september 2009

Slö torsdag

Ja, det har ju varit jobb först som vanligt. Och fy då vad kallt det var imorse, bara sex grader mot gårdagens sexton. Brrr… Hösten och kylan kommer med stormsteg. Blä! Det är nu det är dags att åka utomlands och stanna där ett halvår eller så.
Men sen då? Jo, dagen blev så himla fin ju. Varmt och skönt, bara att passa på och njuta innan värmen försvinner. Jag åkte hem och började fixa med lite som behövde göras inför helgen, skulle ju åka iväg var det tänkt. Det mesta var klart (inte packat iaf) och så ringer karlkräket och säger att det har kört ihop sig lite i helgen. Lite var ju inte att överdriva direkt… Så nu blir jag hemma i helgen iaf. Så nu fick jag lite mer att fundera på… Tur att jag slapp gå på möte på klubben iaf.
Iaf så har jag lämnat ut inbjudningar till min spa-visning under veckan. Som det verkar så blir det mer folk än förra gången iaf, det är iofs inte så svårt (vi var 2st). Så jag hoppas på en riktigt bra visning och det ska bli intressant att få prova de olika produkterna.
Nej, nu ska jag kolla lite på tv och virka en skvätt till, sen är det dags att sova igen. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar