onsdag 9 september 2009

Snart är veckan slut igen

Ja, det brukar kännas så när det varit onsdag. Annars har det varit en ganska bra dag. Imorse vaknade jag utsövd, himla skönt. Jag har varit riktigt duktig på att lägga mig i tid den här veckan, kanske för att jag känner att jag måste. Orkar liksom inte gå runt och känna mig halvtrött hela tiden. Funderar på om jag har nån förkylning i kroppen eller så, men jag vet inte…
Har iaf ringt veterinären idag. Tänkte att jag skulle komma iväg med herr kissmiss och få en hälsokoll gjord. Tro det eller ej – jag kom fram på den ordinarie telefontiden! Det har väl inte hänt sen jag vet inte när… Och snabbt att få tid, redan på måndag är det dags. Håll tummarna för oss då!
Efter jobbet cyklade jag hem i det underliga vädret. 22 grader varmt och halv storm – är dt normalt det? Iaf så hann jag vara hemma en stund innan mitt samtal. Skönt! Samtalet kändes riktigt bra idag. Det kommer fram saker som jag inte ens vet om att jag tänker eller tänkt. Mycket fascinerande. Nu har vi ändrat lite tider för samtalen och det kommer att gå 2 veckor mellan varje gång, få se hur det blir. Säkert bra!
Kvällen sen har bestått av mat, surfning, slappande i soffan och lite gos med misse. Snart är det dags för sängen och lite telefonprat, så kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar