lördag 12 september 2009

Gårdagen

Jag hann inte riktigt med att blogga igår. Jag valde att ha lite fullt upp så jag inte skulle fundera så mycket på hur helgen kunde ha varit. Slutade jobbet halv fyra och åkte hem och ringde lite samtal. Ska snart åka iväg på dagens projekt som blev bestämt då.
Iaf så åkte jag ut till lilla byhålan igår och följde med för att hämta lilla E hos mormor. Sen hade vi en helkväll med sofflytt och bygge och lite virkning också. Jag kom inte hem förrän närmare midnatt och tog en hyfsad sovmorgon idag. Det behövdes verkligen. Jag hann med att virka klart det sista handtaget av två till min garnkasse, skönt, nu är det bara att sy ihop allt och köpa foder. Funderade på att göra det idag, men vi får se hur jag ligger till med tiden när jag har duschat och diskat om en stund. Jag återkommer med mer ikväll när jag gjort mitt besök för idag. Ha en bra dag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar