tisdag 9 juni 2009

Blä blä blä

Ja, konstigt nog känns allt (nästan iaf) så just nu. Borde egentligen känna mig kanonnöjd men är istället superstressad och vill inget hellre än bara ligga hemma i sängen och inte gå upp mer. Det började i lördags och sen har det bara blivit värre och jag vet inte riktigt vad det beror på. Är arg, ledsen och förvirrad – allt på en gång. Fattar ingenting… Sover dåligt, mår illa, ont i huvudet, känner mig febrig men är inte sjuk, bara allmänt ur gängorna.
Men iaf så var jag i lördags till brorsan och hans tjej för att fira hennes examen. Himla trevligt var det och jättemumsig smörgåstårta åt vi också. Kom som vanligt hem senare än vad jag trodde. Skönt att det blev en lugn söndag istället!
Måndagen gick som vanligt i rekordfart. Hade lite ärenden att uträtta på stan och så skulle jag välja lite tapet och färg till lägenheten. Ska få nytt och fräscht i köket och badrummet. Dessutom byter de ut min trasiga hallmatta. Det ska bli så skönt för sen är verkligen hela lägenheten kanonfräsch! Men förhoppningsvis dyker de inte upp förrän efter att jag semestrat klart, vore inte så kul att vakna kl. 7 varje morgon av hantverkare när man har semester…
Efter det hade jag mitt veckosamtal. Det var mycket att prata om och jag vet inte om det löste något, snarare funderar jag kanske mer efter samtalet. Men vi bokade samtal för tre veckor framöver så jag vet att jag kan se fram emot att nysta i det här mer.
Idag åkte jag direkt till bostadsbolaget och lämnade in mina önskemål. Det kommer att bli så fint! Var en sväng till bilfirman också och hämtade lite nya skruvar till mitt stänkskydd som lossnat, tänker inte tala om hur… Sen åkte jag faktiskt hem och sov en sväng på eftermiddagen. Började ju halv sju imorse och ikväll har vi haft möte med höstens nya föräldrar på jobbet. Himla skönt var det att somna till en sund, men inte hade jag nån lust att åka till jobbet sen heller. Hade hellre legat kvar och såsat i sängen resten av kvällen. Men plikttrogen som jag är så åkte jag förstås och jobbade. Kom hem vid åtta och nu är det lite slösurfning och sen blir det te och macka och läggdags. Har långdag imorgon med förskoleavslutning också. Få se om jag orkar med kvällens rallymöte sen.
Ha en skön kväll! Kram och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar