torsdag 4 juni 2009

Snart är veckan slut igen

Ja, tiden går fort och vissa dagar känns det som om det är bäst så. Idag har det varit en sån dag. Ville inte gå upp ur sängen imorse, ville inte gå till jobbet och när jag kom dit ville jag bara gå hem igen. Men jag höll ut hela dagen iaf. Tur att det var färre barn än normalt, det gjorde det lite bättre. Cyklade hem i regnet och vilade en stund och virkade lite också. Funderar nästan på om jag håller på att bli sjuk eller nåt. Visserligen har det varit kallt idag, men nu fryser jag mer än jag borde tycker jag.
Vid sex-tiden tog jag bilen och åkte till klubben för lite motormöte. Ibland kan det komma ganska mycket folk, men idag var vi bara fyra stycken. Undrar vad det beror på? Har ingen koll på att det skulle vara nåt särskilt idag, men folk har väl fullt upp inför studenten imorgon förstås.
Har iaf ägnat tiden efter mötet åt att skriva det sista i mitt personliga brev och skickat in ansökan om ett nytt jobb. Få se nu hur det blir och om jag får komma på nån intervju. Intressant!
Nej, nu är det dags att ägna sig åt lite djupsömn. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar