fredag 5 juni 2009

Fredag äntligen!

Ja, den här veckan har jag verkligen sett fram emot fredagen. Inte för att jag planerat nåt särskilt eller så, men bara för att slippa gå till jobbet nästa dag. Just nu är jag hjärtligt trött på allt som har med det att göra och jag kan knappt vänta tills jag får ta semester. Men nu är det inte långt kvar… Jobbar två veckor till och sen så! =0)
Tog tag i ett par saker när jag kom hem. Den allra sista kartongen som jag hade kvar rensades ur och det innebar lite putsning av koppar. Tur att det finns ketchup! Sen plockade jag i alla ljus som jag plockat ur ljuslyktorna inför flytten, så nu sitter jag här och surfar runt på datorn med doften av mina älskade ljus i luften. Ser fram emot att få handla fler på söndag!
Tog en sväng till affären och handlade lite fredagsgodis och dumpade min kartong i återvinningen. Det känns så himla bra att göra sig av med dem äntligen. Jag vill aldrig se en flyttkartong igen.
Imorgon blir det kanske inte så mycket skrivet i bloggen, jag ska åka hem till byn och fira att brorsans tjej tagit examen. Har ingen aning om hur sent det blir, men vi får se hur pigg jag är när jag kommer hem. Börjar känna mig lite småförkyld, men jag hoppas att det inte blir nåt mer av det. Det blir ju iaf en lugn helg, ingen stress med nånting.
Men nu ska jag fortsätta surfa runt lite och titta på rallysidor och kanske lite på nån virksidan med… Jag har snöat in totalt på det där nu, kan sitta i timmar både och titta och virka själv…
Kram och godnatt allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar