onsdag 17 juni 2009

Nehej...

Det blev inget skrivet igår nej. Orkade helt enkelt inte ta tag i det och så blev det lite sent också. Tisdagens eftermiddag gick åt till fika och prat hos min kära vän L och lilleman. Det är alltid lika skönt att komma dit, det är som en egen liten frizon. Skulle egentligen grejat lite när jag kom hem, men jag kände inte alls för det så jag struntade helt enkelt i det. Jag har ju semester snart, så jag hinner då. Kollade på lite virksidor istället och virkade lite själv också. Kom i säng alldeles för sent, men kunde ändå inte sova sen. Kollade på klockan sista gången när hon var halv tre…
Har väl mått sådär de här senaste dagarna. Har inte riktigt kunnat sova på ett par nätter heller, och det gör ju inte saken bättre. Men imorgon ska jag iväg på mitt samtal, det ska bli skönt. Få se vad det blir som kommer upp då.
Och nu är det bara 8 timmar jobb kvar innan semestern, så jag kommer att ha all tid i världen på mig att vila ut sen. Jag hoppas bara att mina tankar kan sluta snurra som yra hönor i bollen…
Har pratat med en massa kompisar idag. Slutade jobba sent och sen tror jag att telefonen gått varm konstant sen dess. Örebro, Kumla, Fagersta och några Ludvikingar. Planerade lite träffar inför semestern, ska bli jättekul att träffa folket igen!
Men nu är det dags för lite surf och sen god natt! Måste försöka sova ikapp lite av sömnbristen inför midsommar. Få se om jag ändå tar mig i kragen och ger mig iväg nånstans. Det visar sig under fredagen. Har ett par inbjudningar som jag lämnat öppna för att kunna komma om jag känner för det. Ha en skön midsommar om vi inte hörs innan dess! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar