söndag 7 juni 2009

Söndag och helgen har gått alldeles för fort igen

Ja, det verkar alltid vara så. Veckorna de kryper fram men helgen den sprintar iväg. Tillbringade gårdagen hos brorsan i huset och fick dessutom en lugn förmiddag innan jag for iväg. Det behövdes verkligen, så sköönt! Men resten av dagen berättar jag mer om imorgon, orkar inte skriva så mycket just nu.
Idag har jag grejat hemma mest. Tvättat, plockat, avslutat ett virkprojekt, lagat halsband osv. Var iväg mot kvällningen och röstade och till en kollega på ljusparty. Fick väldigt trevliga nyheter!! Grattis! Handlade för en gångs skull inte så mycket. Den här månaden sätter ekonomin stopp… Ska ju åka på semester, till spa och norrland och då vet man ju inte hur mycket pengar som springer iväg… Ska iaf bli himla skönt. Nu är det bara nio arbetsdagar kvar till semestern är här!
Nåja, nu ska jag lägga mig så jag kan somna i nåt sånär tid idag. Har blivit sena kvällar i en hel vecka nu. Så kram och godnatt! Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar