tisdag 21 juli 2009

Ännu en dag

Ja, en ny dag är snart över. Jag har jobbat, inte särskilt hårt, men jobbat iaf. En himla massa grejer blir det att plocka med när man ska byta arbetsplats efter 11 år. Man samlar ju på sig en del, så nu ägnar jag dagarna åt att rensa bland alla grejer. Har snart fyllt min flyttkartong som jag tagit ner till jobbet, men målet är att det bara ska gå åt en kartong, sen får vi se om jag lyckas med det… Dessutom har jag jobbat in en timme varje dag nu, så jag har ett par timmar mindre med praktiskt jobb att göra nästa vecka. Då får jag en dag när jag slutar tolv! Kalas!
Annars har dagen varit lugn. Har diskat en jätteladdning med disk, varit på eftermöte till stadsrallyt och virkat lite. Det närmar sig slutet nu, bara 16 rutor kvar att virka! Sen blir det att fästa trådar, sy eller virka ihop allt och virka handtagen. Ge mig ett par veckor så är det klart!
Men nu blir det kram och god natt! Ska börja halv sju imorgon så det är dags att lägga sig och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar