fredag 3 juli 2009

Fredag och tävling imorgon

Ja igår hade jag ingen lust att skriva nåt så jag struntade i det. Hade fullt upp hela förmiddagen och när jag kom hem vid halv två ville jag bara ta fram solstolen och sätta mig i solen, så det gjorde jag. Förmiddagen var en blandning av nya jobbet, gamla jobbet och rallyjobb. Men nu känns det som om jag gjort det jag behöver, dock packade jag ingen flyttlåda på gamla jobbet, men jag ställde dit en för framtida behov. Satt sen ute hela eftermiddagen och pratade med grannarna, solade (fast i skuggan – jag är fortfarande röd…) löste korsord och drack vatten. Mamma ringde så vi pratade en timme där på slutet, så när jag gick in var klockan redan efter sex.
Slog på tv:n och satte mig och virkade lite. Tre mormorsrutor blev det. Hade bara lite problem med den sista… Var nog egentligen lite för trött för att virka klar den, men har man bestämt sig så har man. Sov ju inte så himla bra natten innan, det var alldeles för varmt trots åskvädret. Tror jag somnade vid kvart över två… Men igår blev det redan vid midnatt. Skönt!
Så nu ska jag ta tag i rallydagens projekt. Hämta pokaler, handla lite för egen del, och ta ett snack med tävlingsledaren. Vi hörs inte imorgon, det blir en dag med bara rally, få se om jag uppdaterar nåt ikväll eller när det blir nästa gång. Ha en bra helg i vilket fall! Många kramar till er alla som läser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar