söndag 12 juli 2009

Och vad blev gjort idag då?

Jo, byrån är klar, står där den ska och har fått lite grejer i lådorna. Men mest nöjd är jag med det som hamnade uppe på den. Det är det som är på bilden ovanför. Jag var så nöjd så jag nästan grät – det blev så mycket bättre än jag trodde! Var tvungen att fota allt jag gjort så ni får se på en gång!
Har plockat och fixat med lite annat också idag. Bytt plats på lite grejer, plockat i skåpen, pimpat en ljusstake (bilden) med lite nytt pynt (den var julprydd innan), tagit fram en spets till lampkjolen jag ska sy, planterat om min orkidé och fikat ute med virkningen (36 rutor nu – snart halvvägs!). Funderar på att sätta igång med en liten virkad snigel nu på kvällen, vore kul att se hur fort det går att få den klar. Men jag tror jag fortsätter med rutorna istället. Vore kul att få dem klara innan semestern är över, vi får se om det går.
Ha en skön vecka nu. Jag ska passa på att njuta av de sista lediga dagarna för min del. Kram och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar