söndag 5 juli 2009

Redan söndag iofs

Ja, lördagen hann bli söndag innan jag kom mig för att skriva nåt. Det har ju varit rally idag då. Fullt upp från det jag gick upp kl. 6 till när jag plockat in allt igen på klubben kl. 16.15. Hade ingen ork kvar alls efter det, så strax före fem la jag mig i sängen. Halvsov fram till halv sju, virkade lite och kände mig så småningom piggare. Åkte och handlade, godis och kycklingrulle – mums! Sen har jag virkat lite mer, läst lite och kikat på tv emellanåt. Och nu är det dags att lägga sig för att ev kunna sova ut lite imorgon. Sen väntar tvätt och besök hos kompisar, skönt! Sen blir det en lugn vecka för att samla energi igen efter den massiva ansträngningen som rallyt innebar. Sov så gott nu – det ska jag! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar