onsdag 1 juli 2009

Onsdags(o)väder

Jaa, det trodde man ju inte när man vaknade imorse. Det var visserligen molnigt, men ett sånt åskväder som det blev under eftermiddagen kunde man aldrig ha förutsett. Blixt och dunder mer eller mindre samtidigt… Jag gillar inte riktigt åska, men hade fullt upp på motorklubben så jag hann egentligen inte bry mig om det. Riktigt skönt att känna så, har ju varit panikslagen förr. Fixade och trixade lite hemma först, så nu har jag tv igen. Sex veckor utan och jag måste säga att jag inte direkt saknat det. Men nu börjar ju sommaren engelska deckare och dom kan man ju inte missa… =0)
Annars har det varit en fulltecknad dag. Har handlat, hämtat tillståndspapper, tryckt tidkort och roadböcker, ringt en massa samtal och svarat på en hel massa samtal för klubbens och rallyts räkning. Busy busy! Dessutom så hann jag med att rensa upp lite i röran i datorn på klubben och börja fixa med en infotavla litegrann. Tur att man har driftigt folk runt omkring sig som har idéer och genomför dem.
Kvällen har jag ägnat åt att kika lite på Internet på olika virksidor. Har hittat lite nya saker som jag sparat hem för att ha nåt att göra i vinter. Jag har nog projekt så jag klarar mig till 2011 redan…
Men nu är det dags att lägga sig en stund, efter ett lätt bad i after sun igen. Kanske skinnet ser normalt ut imorgon när jag ska ner på nya jobbet och hälsa på för första gången. Två timmar planering inför hösten blir det och sen en liten tur ner till gamla jobbet för hämtning av lite saker. Funderar på att ta med en flyttlåda…
Ha en skön torsdag! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar