onsdag 22 juli 2009

Sol sol sol

Ja, dagen har varit kanon. Har verkligen längtat efter solen de senaste dagarna och idag, äntligen kom den! Så när jag jobbat klart, handlade jag lite och tog mig en glass och sen la jag mig ute på gräsmattan med bikinin på och en bra pocket i handen. Babblade lite med grannen och kikade på katten som bekantade sig med en ny förmåga i kvarteret – en ungkatt som var hur skraj som helst. Bara tanken på att min lilla lurviga plutt skulle vara så farlig som den lille katten trodde gjorde mig full i skratt. Helt underbart var det iaf ute, inte alls kallt trots den isiga vinden på förmiddagen. Jag låg ute i tre timmar och sen fick det vara nog. Gick in och började kolla lite på datorn och tv. Virkade lite också och käkade, pratade i telefon med en vän som inte haft nån bra period just nu (tänker på dig – ring om du vill, jag finns här…), babblade i ett par timmar med en annan kompis och nu är det definitivt dags att gå och lägga sig. Är trött, trött, trött. Har så svårt att komma i säng i tid. Så nu ska jag spara publicera och logga av! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar