torsdag 30 juli 2009

Uppdatering

Här kommer en liten uppdatering av vad jag gjort. I måndags var jag till massören eftersom jag haft problem med ryggen. Det tog bra och när jag handlat det jag skulle på stan så åkte jag hem och la mig. Skulle ju bara läsa lite… men somnade… Skönt, var rätt pigg sen, så jag orkade faktiskt med att virka lite och göra ett race och plocka i ordning saker i min hallbyrå. Nu är det klart och en hel låda är TOM.
Idag har jag haft en bra dag. Sovmorgon, lugnt på jobbet och inga sena barn! Jag hann åka hem, till apoteket och till Dollar innan det var dags att styra kosan till byhålan utanför stan för lite prat och kvällsmat (och virkning förstås). Det är alltid lika kul att komma dit! Tack för en vilsam kväll även om det blev mycket gjort!
Men nu är det verkligen dags att sova. Ska ju jobba imorgon också, även om det är sista dagen på gamla jobbet och det blir en dag med praktiskt jobb för min del. Sen på kvällen är det 30-årsfest som gäller, ska bli jättekul! Men vi hörs nog av en sväng innan det hoppas jag (bara tiden räcker till). Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar