onsdag 15 juli 2009

Soldag

Jaa det har varit en kanondag idag. Sov till tio och sen käkade jag frukost och smorde in mig. Samlade ihop mina grejer och gick ut i solen och la mig i solstolen. Flyttade runt lite på gården för att vara i solen, det blåste lite för kallt för att ligga i skuggan idag. Men jag var ju väl insmord så det gick bra med sol hela dagen. Jag var in ett par vändor och fyllde på med vatten och tömde… Gick in vid två och fixade lite toast och sen gick jag ut igen. Passade på att virka ett par rutor till väskan också. Vid kvart över tre kände jag att det var nog, så jag gick in och började planera morgondagens inköp på IKEA. Ska ta med mig mamma dit och sen blir det väl några fler affärer när vi ändå är där… Vill in på Plantagen och Bauhaus bland annat. Så imorgon får vi se hur det blir med inlägg, det beror på hur sent jag kommer hem. Måste ju försöka komma i säng i tid imorgon med. Efter helgen är det ju dags för jobb igen…
Så om vi inte hörs av imorgon så uppdaterar jag på fredag med vad morgondagen gett! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar