fredag 24 juli 2009

Ledig dag!

Himla skönt! Man kan ju verkligen säga att jag har mjukstartat efter semestern med en fyra-dagars-vecka. Idag har jag egentligen inte gjort så mycket mer än varit på folkracefestival. Runt 180 anmälda förare och första start kl. 14. Så jag handlade en sväng på förmiddagen, käkade lunch tillsammans med A och sen var det dags att dra till skogs. Banan ligger mitt ute i buschen, men en gång om året är det värt att åka dit för att få titta på lite bra folkrace. Och bra har det verkligen varit idag. Många av min klubbs förare på plats, och många som det gått bra för. Kul! Så jag kom hem vid tiotiden nu på kvällen och nu är det definitivt dags att lägga sig och sova efter en lång dag ute i friska luften. Imorgon får ni hjälpa mig att hålla tummarna för dem som ska åka mera då! Jag har lite annat för mig, så jag kommer inte att åka ut och titta mer imorgon. Men kram och godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar