lördag 22 maj 2010

Fredag och jag är fortfarande vaken

Ja, jag trodde ju att det skulle bli lite tidigare kväll ikväll, men där hade jag fel. Mycket berodde det väl på att jag blev kvar på stan efter jobbet, mamma och hennes väninna var nämligen i stan och de var fikasugna. Så det blev en kaffe med kladdkaka, lite shopping (köpte en vit kofta och en ljusblå tunika) och upphämtning av linser. Ska prova dem imorgon och se hur de funkar, de ska ju iaf vara bättre för ögonen.
Jobbat har jag ju så klart gjort också. Det har varit en ganska lugn dag där, lite inne och lite ute i duggregn. Varmt och skönt är det ju ändå. När jag kom hem från jobb och min runda på stan var det dags för nästa runda.
Jag tog mig lite frukt och sen gick jag en 55 minuters promenad. Inget regn men fuktigt så det räckte. Sen blev jag väl rätt svettig också... Bara att hoppa in i duschen när jag kom hem. Lite soppa och "Så ska det låta" blev det sen och nu har jag surfat en stund innan det är dags att ta sig till sängen. Har inga särskilda planer för morgondagen mer än att mina lådor till skåpet ska få sig en sista grundmålning och att jag ska ut och promenera. Så nu blir det kram och godnatt för nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar