tisdag 4 maj 2010

Över 12 timmar...

... har jag tillbringat på jobbet idag, men det var helt klart värt det! Nu har jag bara ett utvecklingssamtal kvar och det kommer jag att ha på arbetstid, så det ger ingen extra belastning. Gissa om jag kommer att känna mig nöjd på torsdag kväll när sista samtalet är klart och veckan nästan är slut!
Tråkigt nog har jag inte hunnit ut på någon promenad idag, bara en mycket kort sväng för att få lite frisk luft och för att rensa huvudet lite mellan ett par samtal. Och när jag kom hem halv åtta var jag så trött att jag inte ens orkade fundera på att sticka ut. Så imorgon ska jag försöka komma ut en längre sväng om jag hinner och det tror jag att jag gör. Ska visserligen ut och fika med ett gäng tjejer på kvällen, men det ska nog kunna gå att hinna med innan det. Slutar lite tidigare eftersom jag inte ska vara på jobbet utan på ett möte istället.
Så mycket mer än det kan jag inte säga om min dag, mer än att samtalen har gått bra. Det är skönt när man kan tala om för föräldrarna att det inte är några problem och att man ser att deras barn utvecklas i snabb takt.
Men nu, kram och godnatt!

1 kommentar:

  1. Jag har oxå kört ett race med mina utvecklingssamtal ;) har bara ett kvar... jippi... men måndag, tisdag och onsdag har varit tuffa.... skönt när det är klart, lika bra att ta tjuren vid hornen direkt ;) Kram

    SvaraRadera