måndag 31 maj 2010

Sista maj

Måndag och det mesta av veckans nödvändigheter är avklarade. Alltså, jag har varit på massage och fått en ny tid om tre veckor. Vi har haft vårens sista personalmöte och nu är jag hemma igen efter en 35-minuters-vända motion. Idag blev det en kortis, jag kom ju inte från mötet så jag stack ut först vid åtta. Men jag passade på att ta turen längs stranden vid näset, så jag sprang en del där. Det känns som om det går bättre och bättre med det, framför allt om jag är ordentligt uppvärmd. Alltså, jag måste promenera en bra stund innan jag börjar springa, annars är det liksom för jobbigt. Underligt, men det är väl bara att gilla läget och fortsätta så ska det väl gå bättre nån gång framöver. Nån dag ska jag i alla fall försöka ta mig till näset och springa runt tvåan, eller iaf se hur länge jag kan springa. Men det får bli en lagom varm kväll när jag kan köra med kortbrallor, annars kommer jag att svettas ihjäl. Dessutom får det gärna vara öde när jag springer, gillar inte publik när jag inte själv tycker att jag är så vältränad. Jag skriver väl och berättar när jag har varit ut...
Men nu ska jag dricka upp min soppa och sen blir det sängen eftersom jag börjar jobba tidigt imorgon. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar