lördag 8 maj 2010

Lördagsnöjen

Ja, det kanske man kan kalla dem, alla sysslorna som jag gjort idag. Hade en slö förmiddag när jag inte gjorde just nåt, mer än tittade på tv och surfade. Har haft en desto mer produktiv eftermiddag med tvätt, disk, bäddning och lite annat tjafs.
Borde väl ha varit ut på promenad, men den där j----a blåsten höll i sig idag också. Jag hatar verkligen när det blåser! Det får gärna regna eller vara mulet eller sol, bara det inte blåser. Det blir extra kallt på nåt vis, så jag som är en fryslort fryser extra mycket. Jag stod ut med det igår, så jag tar en långpromenad imorgon igen, hade ändå bara planerat för en kortis idag eftersom det blev en lång igår.
Unnade mig en kebabsallad från närmsta pizzerian för en stund sen. Hade visst ätit lite dåligt idag. Så nu är jag egentligen pigg på att hitta på nåt, men jag tror jag ska försöka sikta in mig på att lägga mig lite tidigt idag. Igår blev det i tolvtiden och ändå vaknade jag redan halv nio. Har en sak som jag ska göra innan jag lägger mig, men det kanske blir redan vid elva idag. Sen kan vi alltid hoppas på att det kan bli en lite längre sovmorgon imorgon, men jag har ju min superba väckarklocka katten, så vi får se...
Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar