tisdag 18 maj 2010

Tisdag

Jaha, det blir ett kort inlägg idag också. Jag har redan varit uppe alldeles för sent, ska ju faktiskt börja jobba en timme tidigare än vanligt imorgon och den blixtrande huvudvärken vill liksom inte ge sig heller. Har käkat piller i flera dagar nu ju...
Men motionsrunda har jag varit ut på iaf. 45 minuter idag i 18 graders kvalmig värme. Hoppas att det åskar klart inatt så det kan bli lite lättare luft - värmen har jag inget emot alls.
Började iaf tidigt i morse, har sen varit och klippt mig och till min kära vän L och hennes Lilleman och hälsat på. Passade på att kasta lite förpackningar också, kattmatsburkar i överflöd... Annars har jag inte hunnit med så mycket mer. Ett besök från en kollega som hämtade sina ljus från PartyLite och en liten pratstund med henne har jag iofs också klarat av.
Men nu hägrar sängen! Imorgon blir det tripp till grannstan och sen "hem" för 80års-firande. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar