söndag 2 maj 2010

Slapp dag

Ja, det fick bli det idag. Lite har jag väl fått gjort, men jag har dragits med en envis huvudvärk hela dagen. Den försvann en stund medan jag var ute och promenerade, men sen kom den tillbaka igen, om än lite mildare.
Vad har jag gjort då? Deklarerat såklart, man ska ju alltid vara ute i sista minuten... Skrivit klart mina utvecklingsplaner - hurra! Städat upp bland alla grejer som skulle till källsorteringen och varit iväg med dem dit. Promenerat i 75 minuter, blåsigt men skönt. Tagit mig en tur till kiosken och köpt årets första mjukglass, mums! Tagit en tur med bilen. Kände att både den och jag behövde rastas lite, så jag åkte en sväng. Hamnade till slut på en liten strand och satt där en stund. Sen var det inte så mycket mer för idag. Nu ska jag lägga mig så jag orkar jobba imorgon OCH ha samtal, iofs bara två imorgon, men ändå. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar